Potražite odgovor na neke od najčešćih pitanja i nedoumica koje korisnici imaju prilikom odabira opreme za rad.

Kakvu podršku da očekujem?

Jako bitan segment ove delatnosti jeste upravo podrška bez koje čitavo tržište jako brzo pada u vodu. Obuka, saveti, iskustva, servis, brzina odziva, nivo znanja i prisutnost na tržištu su jako bitni faktori pri odabiru prave komapnije koja će vam pružiti adekvatnu podršku. Iskustva korisnika su različita, pa je i izbor često posledica preporuke ili iskustava postojećih korisnika i klijenata.

Prema očekivanjima, obuka i svakodnevna telefonska podrška je minimum koji se mora zahtevati kako bi sistem funkcionisao na odgovarajućem nivou. Podrška na terenu je takođe bitan faktor jer se iz tehničkih razloga ne može očekivati premeštanje mašine na adresu dobavljača radi servisa. Lager delova i dostupnost potrošnih materijala se smatra obaveznim jer se u suprotnom jako brzo dolazi do odnosa, nezadovoljni klijent i loša ocena podrške.

Kupovina kod jednog dobavljača, a očekivanje podrške od drugog je takođe česta greška, a posledica je loše procene u samom startu. Ovakav odnos daje nerealnu sliku tržišta i praktično predstavlja promovisanje onih dobavljača koji nemaju adekvatan nivo podrške, a primoravanje ovih drugih na podršku bez opravdanog cilja. Ovakav pristup se ne može posmatrati kao uobičajen i očekivan i donosi mnogo problema svim stranama.


Kakvo je radno okruženje potrebno za rad?

Izbor prostora kao radnog okruženja je jako bitan faktor iz nekoliko razloga. Pristup mašini je od izuzetne važnosti. Ukoliko je prostor na kome se mašina nalazi neadekvatan, mogućnosti za pojavu problema su veliki. Servis mašine je takođe otežan ukoliko mašina nije postavljena u prostor koji ima dovoljno slobodnog prostora oko same mašine.


Čemu služi optika katera?

Kateri sa optikom mogu da vrše opsecanje štampe, tako što čitaju registracione markere koji su odštampani sa grafikom.