U cilju boljeg poslovanja svojih klijenata preduzeće Difol je razvila nekoliko sistema podrške, a jedan od najbitnijih oblika jeste upravo tehnička podrška i obuka klijenata. Ovo podrazumeva ne samo rešavanje problema, već i razvoj novih prozvodnih kapaciteta i formi kod klijenta, koji za to ima predispozicije ili sklonosti. Na osnovu postojećeg oblika poslovanja ili želja klijenta, procenjuje se koja bi sledeća stavka bila najprimamljivija i najlakša za razvoj u biznisu manje štamparije ili firmopisačke radnje. Kod klijenata koji nikada ranije nisu bili u kontaktu sa grafikom, predlažemo neka od naših rešenja za jednostavno započinjanje biznisa i sigurno ulaganje u novu kompaniju ili grafički studio.

Sveukupna podrška podrazumeva sledećih nekoliko procedura:

  • Procenu postojećeg oblika poslovanja
  • Preporuku adekvatne opreme
  • Prodaju opreme i repro materijala
  • Instalaciju opreme i obuku
  • Stručne savete za održavanje sistema
  • Obezbeđivanje adekvatnog aplikativnog softvera
  • Izradu ICC profila za specifične materijale
  • Tehničku podršku i servis i van garantnog roka

Za sva tehnička pitanja obratite se nekome od naših servisera:

   Edis Trbonja (Solventni štampači i UV štampači)

   Mladen Ivanović (Solventni, UV štampači i kateri)

  Vladimir Anđelić ( UV štampači, kateri i laseri )

  Nikola Danilović ( Solventni, UV štampači i kateri )

  Miloš Jovanović ( Solventni, UV štampači i kateri – Centralna i Južna Srbija )

  Filip Krtonijević ( Solventni, UV štampači i kateri – Crna Gora )


email: edis@difol.net

email: mladen@difol.net

email: vladimir@difol.net

email: nikola@difol.net

email: milos@difol.net

email: filip@difol.net  

Radno vreme tehničke podrške, od 8 do 16 časova svakog radnog dana i od 8 – 14 časova subotom.